Гарантія

Якщо у вас вийшло з ладу кліматичне обладнання і з моменту його купівлі та встановлення не минув термін гарантії, встановлений виробником, то ви можете оформити заявку на діагностику для встановлення гарантійного випадку.

Якщо у вас вийшло з ладу кліматичне обладнання і з моменту його купівлі та встановлення минув термін гарантії, встановлений виробником, то вам необхідно оформити заявку на ремонт.

Умови та порядок виконання гарантійних зобов’язань

  1. У разі виникнення дефекту протягом гарантійного терміну Покупець має право звернутися до Продавця обладнання або до фірмового сервіс-центру обладнання.
  2. Якщо в результаті проведеної діагностики випадок буде визнано гарантійним (буде підтверджено дефект обладнання та будуть відсутні обставини, зазначені в п. 3), справжня гарантія надає Покупцеві право на безкоштовний ремонт дефектного обладнання.
  3. Ця гарантія не дає права на безкоштовний ремонт обладнання, причиною несправності якого стали:
  • порушення правил монтажу та експлуатації обладнання, зокрема умов живильної напруги та умов зовнішнього повітря;
  • переробка або регулювання обладнання (внутрішнє);
  • використання обладнання не за призначенням;
  • випадкове або навмисне потрапляння сторонніх предметів, агресивних речовин або рідин у внутрішні або на зовнішні частини обладнання, а також впливи навколишнього середовища, такі як град, ураган, блискавка та інші явища природи;
  • механічні пошкодження обладнання (внутрішні та зовнішні);
  • ремонт або сервісне обслуговування, зроблені силами організацій, не уповноважених на те Виробником;
  • відсутність своєчасного сервісного обслуговування. Покупець повинен розуміти важливість і необхідність проведення регулярного сервісного обслуговування обладнання силами Продавця обладнання або уповноважених організацій. За відсутності регулярного сервісного обслуговування обладнання, що підтверджується документально, гарантійний строк становить 12 (дванадцять) місяців з дати продажу обладнання Покупцеві.
  1. Ця гарантія стає недійсною, якщо був змінений, стертий, або став нерозбірливим заводський номер обладнання.
  2. Ця гарантія не поширюється на:
  • сервісне обслуговування;
  • ремонт або заміну частин у зв’язку з їх нормальним зносом;
  • ремонт або заміну витратних матеріалів.
  1. У разі, якщо в результаті проведеної діагностики буде встановлено, що випадок не є гарантійним або з’ясується відсутність заявленого Покупцем дефекту, витрати з діагностики несе Покупець згідно зі встановленими гарантійним сервісним центром розцінками.

Ці гарантійні зобов’язання актуальні для приватних осіб.

Гарантійні зобов’язання на обладнання для юридичних осіб встановлюються і прописуються в договорі купівлі-продажу, який підписується сторонами під час постачання техніки.

Кошик
Ми використовуємо файли cookie для покращення вашого досвіду на нашому веб-сайті. Переглядаючи цей веб-сайт, ви погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Магазин
Список бажань
0 предмет Кошик
Мій аккаунт